torsdag den 28. maj 2015

Lidt hjertebanken har jeg altid

Jeg har syet mange MT'er, nok den der har syet flest i Danmark.
Men hver gang, som i hver eneste gang, glæder jeg mig til især et sted i processen, og hver gang tænker jeg Shit!
Når panelet er syet sammen med stropper og hovedstøtte, og ligger med vrangen udaf. Der er så mange ting der kan gå galt lige der.
Og når jeg så vender retsiden ud, så ved jeg om det er i orden.
Men fordi det altid er sat fast med MANGE nåle, så når jeg altid at tænke "F*** hvad gjorde jeg lige galt der?" Fordi det ligner slet ikke en vellykket MT før man får nålene af.
Når jeg får lavet mit online sykursus færdigt, så bliver det en af de dele af processen der bliver billeddokumenteret og forklaret grundigst.

Årsagen til morgenens hjertebanken er denne MT syet af en Yaro Ivy Blue vikle og tilsat mørkebrune stropper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar