onsdag den 20. november 2013

Hey Jeg tror jeg har fundet den!

Var nede i Brugsen forleden for at sende en pakke, og så kaldte Brugs-Ellen efter mig, at der var en pakke til mig (Så ved man at man er der tit). Ja faktisk var der to pakker.
1. pakkes indhold var disse skønne benvarmere:


Som du finder på Tidsel.dk til 40,- pr. par

Den anden pakke indehold ægte uforfalsket syglæde. Jeg var stort set løbet tør, og har i langt tid ikke kunnet finde den...  Jeg synes måske nok leveringstiden har været ret lang, men nu er den her. Endeligt kom den!

Og straks kunne jeg komme igang igen, og endda også med min favoritbeskæftigelse på systuen:
Vikleslagtning. 
Der kommer flere billeder af den slagtede Dolcino i løbet af de næste par dage. 
Jeg er også gået igang med en MT med grønne stropper og Girasolpanel. 
Fik jeg nævnt at jeg elsker at sy i viklestof?

1 kommentar: