fredag den 1. august 2014

Vindere af Tidsels Giveaway

Så fik jeg, på særdeles lavteknologisk vis, trukket lod i min lille konkurrence. Man er vel ikke gammel rollespiller for ingenting :)
Fremgangsmåden var et jeg slog en 1d6 (alm terning), og blev det 1-2 så var det et indlæg fra bloggen, 3-4: fra Facebook, og 5-6= vinder fra Slyngebarn.
Herefter talte jeg hvor mange der ønskede den enkelte præmie, og så slog jeg en passende terning (eks. hvis der var 11 der ønskede sig en ting, så slog jeg 1d12 (12-sidet terning) og talte igennem. Hvis jeg slog et højere tal end der var indlæg, så slog jeg om. :) Jeg talte i den rækkefølge jeg så indlæggene, uden at pille ved deres rækkefølge.

Så Vinderne er:
A:  på Facebook: Sarah Burri Thomsen
B: på Bloggen: Den Flyvende gris (har en mistanke om at det er Hanne)
C: på Slyngebarn: Almababy, Sara P
D: på Facebook: Liv Nørgaard Meinert
E: På Slyngebarn: MayLykke.
Vinderne skal kontakte mig på Tidsel@tidsel.dk med en adresse, så sender jeg præmien når alle adresserne er i hus.

Som trøstepræmie er der minus 10% resten af dagen, på hele webshoppen, undtagen Wrapsody-viklerne (Bali Breeze og Bali Baby), hvis du skrive Give Away i kommentarfeltet.
Der er bla. kommet et par helt nye Tidsel slynger til salg, bla ringslynger i viklestof og MT i toddlerstørrelse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar